Administrator płatności

 

Przejdź do strony logowania Administratora Płatności eCard

 

ZALOGUJ SIĘ

A.P. Umbrella

 

Przejdź do Administratora płatności  systemu Umbrella/home

 

ZALOGUJ SIĘ

Podmiotom które umożliwiają swoim Klientom zakup towarów lub usług przez telefon oferujemy możliwość przyjmowania płatności kartami telefonicznie. Obsługa transakcji dokonywanych kartą płatniczą przez telefon może odbywać się w dwojaki sposób albo z udziałem operatora albo przez system IVR.

Płatności z udziałem operatora Call Center

Klient po uzyskaniu połączenia z operatorem wybiera interesujący go produkt lub usługę i deklaruje chęć zapłaty kartą płatniczą.

Operator po zalogowaniu się do systemu autoryzacji (dostarczonego przez eCard S.A.) i po wprowadzeniu danych karty płatniczej do odpowiedniego formularza (zabezpieczonego certyfikatem SSL) w oprogramowaniu, wraz ze szczegółami transakcji przesyła ją do autoryzacji. Odpowiedź zostaje zwrócona przez eCard S.A. w ciągu kilku sekund wraz z informacją wyniku pozytywnej autoryzacji lub ewentualnym powodzie jej odmowy (brak środków, upłynął termin ważności karty, przekroczony limit wydatków, karta zastrzeżona itp.). Równocześnie informacja o statusie autoryzacji jest przekazywana do systemu sprzedawcy.

Płatności przez system IVR

Akceptant udostępnia swoim klientom numer infolinii (np. Telefonicznego Biura Obsługi Klienta), pod którym mogą, za pośrednictwem operatora, dokonać zamówienia towaru/usługi oraz zapłaty. Operator przekierowuje klienta do systemu IVR, gdzie jest proszony o podanie danych swojej karty przy pomocy klawiatury telefonu. Po uzyskaniu niezbędnych danych (nr karty, data ważności, kod cvv2 lub cvc2) transakcja jest przesyłana do autoryzacji.

Istnieje możliwość, że po przesłaniu transakcji do autoryzacji klient będzie powracał do operatora i ten przekaże mu wynik autoryzacji, bądź też klient zostanie poinformowany o wyniku odpowiednim komunikatem systemu IVR (w zależności od możliwości systemu IVR).

Dopuszczamy również możliwość dokonania transakcji z całkowitym pominięciem operatora. Klient od początku do końca porusza się w menu systemu IVR logując się, dokonując wyboru produktu i opłacając transakcję (zależnie od możliwości systemu IVR).

Istnieje możliwość zmodyfikowania rozwiązania IVR autoryzacyjny eCard S.A. o opcję oddzwaniania (CallBack). IVR eCard po otrzymaniu odpowiednich informacji z systemu Akceptanta wykonuje połączenie na wskazany numer telefonu Klienta. Klient wprowadza niezbędne dane do wykonania transakcji.

Zalety oferowanego rozwiązania:

  • dostępność – klient, który za pośrednictwem danego kanału dystrybucji został zainteresowany produktem / usługą, może dokonać płatności należności za pośrednictwem telefonu z dowolnego miejsca,
  • łatwe i szybkie narzędzie windykacji,
  • wykorzystanie dotychczasowej infrastruktury np. Telefonicznego Biura Obsługi Klienta,
  • skrócony czas obsługi jednego klienta – obsługa Klienta wykonywana jest przez operatora lub system IVR,
  • aby dokonać płatności Klient nie musi posiadać dostępu do Internetu - posługuje się jedynie telefonem,
  • obieg pieniądza skrócony do 1 dnia roboczego.