Administrator płatności

 

Przejdź do strony logowania Administratora Płatności eCard

 

ZALOGUJ SIĘ

A.P. Umbrella

 

Przejdź do Administratora płatności  systemu Umbrella/home

 

ZALOGUJ SIĘ

Nowa formatka płatnicza eCard

Od teraz strona płatności, poza odświeżonym wyglądem, zyska także bardziej czytelny sposób przedstawienia informacji zakupowych i prezentacji kanałów płatniczych. Dane transakcyjne będą widoczne po lewej stronie ekranu. Natomiast kanały zostały pogrupowane na karty płatnicze, płatności mobilne i szybkie e-przelewy, rozlokowane w rozwijanych listach. Dzięki temu dokonywanie transakcji będzie jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne.

Wraz  ze zmianą formatki istnieje także możliwość ustawienia personalizowanego tła, na podstawie dostarczonej grafiki, które będzie spójna z designem Państwa strony i wzmocni działania wizerunkowe. Jeśli są Państwo zainteresowani takim rozwiązaniem zachęcamy do kontaktu z Opiekunem Biznesowym Państwa firmy lub Biurem Obsługi Klienta (bok@ecard.pl).

Dotychczasowa wersja strony płatności:

Nowa wersja strony płatności:

Na nowej stronie płatności, na kolejnych ekranach widoczne są niezmiennie, następujące elementy: logo eCard S.A. (w lewym górnym rogu); adres strony internetowej eCard S.A. (w prawym górnym rogu); obszar podsumowujący zamówienie, zawierający pola: DANE NABYWCY, KUPUJESZ, CENA, SPRZEDAWCA z wyraźnym logotypem Akceptanta; informacje odnośnie autoryzacji transakcji przez eCard S.A. oraz gwarancja bezpieczeństwa sygnowana oznaczeniami: 3-D Secure, RZETELNA Firma, MasterCard SecureCode, Verified by Visa, PCI DSS (u dołu ekranu).

Po dokonaniu zakupu i wybraniu w KOSZYKU opcji ZAPŁAĆ, klient zostanie przekierowany na stronę płatności. Pierwszy ekran, który się pojawi umożliwia weryfikację dokonywanej transakcji, oraz wybór sposobu płatności spośród dostępnych u Akceptanta metod.

Po zaznaczeniu pola dot. przetwarzania danych osobowych, należy przejść DALEJ, gdzie:

  • w przypadku płatności kartą płatniczą, pojawi się ekran, na którym wymagane jest uzupełnienie danych karty (numer karty płatniczej, data ważności, kod CVC/CVV2). Wybranie przycisku ZAPŁAĆ skutkuje potwierdzeniem transakcji. Klient przed zaakceptowaniem płatności ma możliwość zmiany metody za pomocą przycisku ZMIEŃ SPOSÓB PŁATNOŚCI, który znajduje się nad polem z logo karty.
  • w przypadku gdy klient wybierze inną metodę płatności niż karta płatnicza, zostanie przekierowany odpowiednio na stronę banku, w celu zlecenia polecenia zapłaty.

Nowa wersja strony płatności dodatkowo została w pełni dostosowana do obsługi na urządzeniach mobilnych (RWD). Dzięki temu Państwa Klienci będą mogli dokonywać zakupów w wygodny sposób, w dowolnym czasie i miejscu korzystając z tabletów czy smartfonów. Poniżej prezentujemy przykładowe ekrany strony płatności w wersji mobilnej: